Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klub 27

2012.03.05. 18:44

 

Huszonhét évesen abba a korba léptem,
melyben néhányan híresek előttem
megalapították a következő klubot:
a "Halál egy kretén kaszás farok,
úgyis én döntöm el, mikor és hogyan halok,

juszt is huszonhét maradok”.


Nekem aztán ne dumáljon senki,
művészetemmel magam vagyok a "Z S E N I"-
gondolták ők, s elutasítva elavult dogmákat
magukba rengeteg drogot és alkoholt pumpáltak.
Bor… sör… vodka, s hozzá heroint szívkáltak,
meg is volt a hatása: simán függővé váltak.

55ecde0bd36097db55cd3585b94b0ba3.jpg
Alkottak hát mindannyian sokat, maradandót,
de jaj, egy nap váratlanul itt hagyták a sok rajongót.

Bejátszott nekik a fulladás, vagy az aranylövés,

nekünk meg nem maradt más, mint az emlékezés.

Van azóta követői körökben nagy sírás-rívás, kesergés,

ők meg odafenn röhögve nyomják az öröklétig szétesést.

 amy_winehouse.jpg

Ím most liluló fejjel én kiabálok utánatok,
Kurt! Hendrix! Joplin! Morrison! Várjatok!

Hadd legyek immár én is társatok!

Engedjetek magatok közé belépni,

hisz úgyis itt repül már az Amy,

kart karba öltve vele akarok a klubba tépni.

Aztán veletek együtt drogozva szédülni,
az öröklét hímes mezején kiterülni.
Füstöt fújni hason fekve le a földre,
majd a felhőket is felcsavarva és elpöfékelve,

vigyorogva csápolni és ordibálni az élőkre,

„Szívás az élet, de mi tojunk az egészre!”

 jimi-hendrix(2).jpg

Ámde óh! Hát ez meg mi?

Mélázás közben valamit érzek itt mocorogni.

Felnézek hát párnáim közül bambán,

álmokból riadva egyre bámulok tompán.

Mi ez? Csak nem egy angyalka tán?

Nem-nem, csak az én babám…

 

Micsoda?!

 

Pici kezek, apró lábak, kerek pofa,

akárhogy is nézem, ez egy édes baba!

Hiszen akkor önmagamat reprodukálva,

ezzel iszonyú büntetést hoztam a világra!

 Joplin.jpg

Nem, az nem lehet…

Még hogy ÉN ilyet?

 

Ám, ó jaj, fájdalom,

nincs mit tenni, vállalom.

Enyém e gyermek nem tagadhatom,

a nagy tombolásból immár keserűen távozom.

Ég veletek barátaim…, vagy Pokol,

az én lelkem még egy darabig idelenn honol.

Hála neked te gyermek, én még maradok,

mindörökké huszonhetesek, csak tomboljatok!

KURT-COBAIN-10401.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cbsmith.blog.hu/api/trackback/id/tr254290974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása